JAPANDI

Kako vam lahko pomagamo ?

Naročilo

Naročilo lahko oddate neposredno na naši spletni strani. Dodatno je to možno storiti tako, da nas kontaktirate preko elektronske pošte na info@japandi.si, nas pokličete na +386 70 274 864.

Če se odločite za tovrsten način oddaje naročila vas prosimo, da navedete katero pohištvo želite kupiti, na kakšen način želite plačati naročilo, koliko kosov potrebujete in na kateri naslov naj bo opravljena dostava. Kontaktirali vas bomo, da skupaj najdemo naboljšo rešitev za vas.

Naročila so običajno potrjena v 1 delovnem dnevu.

Če želite naročilo preklicati, nas kontaktirajte preko elektronske pošte na info@japandi.si ali nas pokličite na +386 70 274 865

Ko stopite v stik z nami, vas bomo prosili, da posredujete številko naročila ali kontaktne podatke, ki ste jih navedli ob oddaji naročila.

Smo spletna trgovina s pohištvom, zato nimamo razstavnega prostora ali fizične trgovine. Vedno pa smo vam pripravljeni svetovati in pomagati pri izbiri najprimernejšega pohištva za vas, zato vas prosimo, da nas kontaktirate.

Smo spletna trgovina s pohištvom, zato nimamo razstavnega prostora ali fizične trgovine. Vedno pa smo vam pripravljeni svetovati in pomagati pri izbiri najprimernejšega pohištva za vas, zato vas prosimo, da nas kontaktirate.

Dostava

Zagotavljamo brezplačno dostavo naročil na vaš dom po vsej Sloveniji (do mesta, dostopnega s kombijem).

Da, na dan dostave 30 minut pred prihodom vas bo voznik kontaktiral na telefonsko številko, navedeno v naročilu. Dan pred dostavo boste prejeli SMS sporočilo s predlaganim časom dostave, na katerega morate odgovoriti z DA ali NE. Če ne bomo prejeli pozitivnega odgovora, vas bomo kontaktirali po telefonu in vam predlagali ugodnejši termin.

Dostavljalec bo pohištvo v stanovanje dostavil le, če ste to storitev naročili. To storitev lahko naročite tako, da jo označite ob oddaji naročila. Storitev vnosta v stanovanje lahko dodate tudi kadarkoli pred datumom dostave pohištva, tako da nas kontaktirate preko elektronske pošte na info@japandi.si ali po telefonu +386 70 274 865

Ker so vsa naročila ustvarjena na novo je čas dobave odvisen od izbranega pohištva, ponavadi je to 3-5 tednov.

Plačilo

Naročilo lahko plačate z bančno kartico ali z mobilnim in bančnim kartičnim plačilom (Visa, Mastercard, PayPal) ter bančnim nakazilom pred dostavo pohištva. 

Običajno so vračila obdelana v 2-4 delovnih dneh po preklicu plačilnega naloga.

Vračila in garancija

Vse pohištvo ima 5- letno garancijo, razen če proizvajalec ne zagotovi daljše garancije. Garancijska doba začne teči od dneva, ko pohištvo dostavimo.

Če ste prejeli pohištvo z napako, nam pošljite fotografije ali drugo vizualno gradivo (npr. video) na elektronski naslov info@japandi.si. Naš reklamacijski oddelek bo ocenil situacijo in vas kontaktiral z možnimi rešitvami.

Vračilo pohištva bo opravljeni dobavi nažalost ni mogoče, saj je vsako naročilo ustvarjeno na novo. Predlagamo vam, da nas v tovrstnih primerih pokličete na tel. št. +386 70 274 865 in skupaj poiščemo rešitev.

Dodatna vprašanja

Razpoložljive barve pohištva so navedene za vsak model, v kolikor imamo barve materialov na zalogi je možno le to prilagoditi vašim željam. 

Pohištvo je običajno nesestavljeno v škatlah, navodila za montažo in vijaki pa so priloženi pohištvu.

Da, če želenega modela pohištva ne morete kupiti nam lahko pošljete e-mail sporočilo na info@japandi.si s podatki o vrsti, količini, in barvi izdelka ter vas obvestimo ob prvi zalogi, ki prispe v naše skladišče.

Nekatere postelje v našem asortimanu se prodajajo z vzmetnicami. Ali se postelja, ki ste jo izbrali, prodaja z vzmetnico, lahko preverite tako, da preverite specifikacije izdelka.

Kontaktirajte nas

+386 (0)70 274 865

info@japandi.si

Sodeluj v nagradni igri

Prijavi se na novičke in osvoji darilni
bon v vrednosti 1000 €.

Nagradna igra velja do 24. 4. 2024

Z uporabo te spletne strani soglašate s splošnimi pogoji poslovanja. © 2024 JAPANDI Team. Vse pravice pridržane.

Scroll to Top